úterý 16. dubna 2019

Chorvatsko, léto 2018

Asi ani nemá cenu nějak se zabývat tím, jak dlouho jsem už tady zase nepřispívala. Jediný, kdo toho doopravdy bude později litovat, jsem já, jelikož nebudu mít naše vzpomínky pěkně popořadě poukládané a okomentované.
Poslední článek, který jsem přidala byl někdy z poloviny léta. A za chvíli tady už bude další léto. Tento rok mi uěhl tak rychle! Skoro mám pocit, že jsem se ani nestihla pořádně nadechnout a už je tu zas jaro v plném proudu. Ráda bych se ovšem oostupně ještě v pár článcích vrátila ke klíčovým událostem, které se tento rok udály, a které bych tady určitě chtěla mít uložené. Snad už se teď naučím a více si zvyknu naše životy lépe dokumentovat, jelikož bych nerada tyto vzácné chvíle pozapomínala!


 V dnešním článku bych se tedy jen zrychleně poohlédla za letní dovolenou, na kterou jsme jeli s Paulem a partou kamarádů do Rovinje v Chorvatsku. Byl to opravdu požehnaný a zábavný čas!
Všichni jsme se setkali v Bratislavě, odkud jsme společně Flixbusem večer vyjeli a ráno jsme už dojeli do slunečné Rovinje! Vhledem k tomu, že u nás na apartmánu nakonec nemohli spát všichni, tak jsme se každou noc střídali a tři z nás na kolech dojížděli do nedalekého campu, kde jsme stanovali, což nakonec bylo příjmené dobrodružství. Hodně jsme chodili na pláže, kam jsme jezdili na kolech, vařili jsme si doma levné jídla ze sáčků, chodili jsme na procházky po městě a dvakrát jsme navštívili naši drahou rodinu! Taky jsme si udělali denní výlet do Puly, která mě úplně chvátila! Byli jsme se kouknout k pevnosti, viděli jsme tam koloseum a zašli si na super pizzu, pochodili jsme po staré části města a dokonce jsme se prošli tamními podzemími. Po večerech jsme si dělávali doma ztišení a diskutovali nad různými duchovními tématy, modlili se jeden za druhého a opravdu jsme prožili kvalitní čas plný odpočinku. Taky jsme hodně hráli nejrůznější hry - jako třeba populární reklamace!

















Žádné komentáře:

Okomentovat