čtvrtek 5. července 2018

Strhávání náplasti

Přemýšlím, jak dlouho můžu odkládat napsání prvního článku. Vytvořila jsem si nový vzhled, všechno je hezky nastavené a připravené, stačí jen se představit a začít blogovat - a přesně tento poslední krok je pro mě nejtěžší. Mám chuť vrhnout se do blogování, je to něco, s čím už mám zkušenosti a plánuji to už dlouho, ale představování se a první články prostě asi nikdy nebudou mou silnou stránkou. Takže to uděláme rychle a jednoduše - jako strhávání náplasti.
Blog zákládám, protože chci, abych měla místo, kde budu moci sdílet a ukládat každodenní zážitky svého života, chci mít místo, kde se budu moci kreativně vyřádit a taky chci mít nějaký archiv, do kterého se budu moci vrátit, až se budu cítit nostalgicky (což - přiznejme si - se stává tak jednou do týdně nejméně). Ráda bych tady tedy přidávala příspěvky deníkového typu, maličkosti z našeho manželství, ale také bych se ráda sdílela s tématy, které mi přijdou důležité (vztahy, manželství, móda, křesťanský život) a další podobné lifestyle články. Hned jeden z prvních plánovaných článků bude série o prvním roce manželství, jelikož jde o něco, na co se mě spousta našich známých ptá.
Myslím, že je fér předpokládat, že většina obecenstva tohoto blogu se bude skládat z řad naší rodiny a přátel, proto nechci nějaké představování protahovat, ale pokusím se formou dotazníku přiblížit můj a Paulův příběh a zároveň doufám, že se ze zvolených odpovědí  o nás dozví něco nového i někdo, kdo nás již delší dobu zná.


1. Ve kterém roce  a kde jste se poznali?
P: Nevím. 2012? Ve sboru. Teda alespoň myslím.
K: Je to tak dávno, že se mi těžko vzpomíná, kdy přesně jsem poprvé potkala Paula. První skutečné vzpomínky na něj mám z prvního společného english campu, kterého jsme se oba účastnili a ten byl v roce 2011 tuším.




2. Kdy sis poprvé uvědomil(a), že chceš s tím druhým strávit zbytek života?
P: Do jisté míry už den před tím, než jsme spolu začali chodit, ale s jistotou jsem to věděl na podzim 2016, po roku chození a pár měsíců před zasnoubením.
K: Myslím, že jsem se definitivně rozhodla v ten večer, kdy se mě Paul zeptal, jestli s ním budu chodit. Nechtěla jsem s někým chodit jen tak nezávazně, a proto jsem učinila rozhodnutí, že to chci brát vážně a jsem ochotná si jej někdy v budoucnu potenciálně i vzít.

3. Jaká je tvá nejoblíbenější vzpomínka na vaší svatbu?
P: Když jsme spolu seděli na obřadu naproti náhernému výhledu obklopeni naší rodinou a přáteli.
K: Celé to bylo krásné. Ráda vzpomínám na focení po obřadu. Měli jsme chvilku klidu, byli jsme tam jen my dva, fotograf a moje sestra. Mohla jsem v ten moment plně vstřebat fakt, že Paul je již mým manželem, ale zároveň jsme všechno slavení s rodinou a přáteli měli teprve před sebou.




4. Jakou jednu maličkost ses během prvního roku dozvěděl(a) o své druhé polovičce?
P: Že je velmi pohostinná.
K: Že si libuje v nakupování - hlavně vy Tescu!

5. Jakou knížku právě čteš?
P: Bibli? A učebnice... O bibli.. :D
K: Solaris od Stanislawa Lema. (Jsem zatím za třetinou a WOW, moc mě to baví!)

6. V jakém obchodě nejraději nakupuješ oblečení?
P: Levi's a Marks and Spencer
K: Kdyby bylo na mě a měla bych neomezený rozpočet, ta by to byl GANT. :D Ale běžně věci nejčastěji seženu v HM, Gate nebo CA.

7. Jaká je tvá nejoblíbenější vzpomínka za poslední měsíc?

P: Poslední týden června, který jsme strívili s Kristy v Bratislavě.
K: Nemůžu vybrat jednu! Vím určitě, že budu dlouho vzpomínat na náš movie star wars maraton s kamarády, točení nového filmu a také náš výlet do Bratislavy na konci měsíce.

8. Kdyby jsi mohl(a) být jakkákoliv fiktivní osobnost, kým by jsi byl(a)?
P: Prdeloupír.
K: Nad touto otázkou jsem se zastavila asi nejdéle, ale stejně se nakonec vrátím k mé klasice - Jana Eyrová. Bylo by fakt super zkusit si žít v té době v kůži jedné z nejlepších knižních hrdinek vůbec!

9. Kterou povahovou vlastnost na sobě nemáš rád(a)?
P: Lenivost. (Poznámka od Kristy: Já si nemyslím, že je Paul lenivý!)
K: Mou stydlivost. Zvláště při poznávání nových lidí jsem většinou zpočátku zbytečně stydlivá. Ale pracuji na tom!

10. Když máš 30 minut volného času, jak je vyplníš?
P: Přemýšlením nad deskovou hrou, kterou vyrobím, nebo vyhledáváním něčeho, co mě zajímá na internetu.
K: Většinou nějakým poklízením doma - vždycky je co uklízet! Nebo taky cvičím, jsem na mobilu, nebo si čtu.

Tak, a je to za námi. Náplast byla úspěně stržena a ani to tolik nebolelo. Doufám, že jste tímto článkem dostali trochu představu o tom, kým jsme, o co se zajímáme a možná trochu už i tušíte, kterým směrem se bude tento blog ubírat. Jak jsem již zmínila, myslím, že pár dalších článků už bude trochu v nrmálnějším duchu.
Práv teď jsme s Paulem na návštěvě u mých rodičů, takže o našem pobytu tady taky můžete čekat nějaký ten článek. Zatím se opatrujte!

Kristý

Žádné komentáře:

Okomentovat