úterý 31. července 2018

Saal Digital Fotokniha: Recenze

Jedním z gólů tohoto léta pro mě bylo konečně vytvořit album fotek ze svatby, které budou pro nás. Na vánoce jsme obdarovali fotknihami naše rodiny a při ročním výročí naší svatby jsem si řekla, že je na čase, abychom nějaké to fotoalbum vlastnili i my. Proto jsem byla velmi ráda, za příležitost odzkoušet fotoknihu od Saal digital.
Hned na úvod je potřeba poznamenat, že moje zkušenost s vytvářením jakýchkoliv fotoknih je minimalní (přesněji řečeno jsem to dříve dělala jen jednou), proto berte mé postřehy jako postřehy amatéra a laika.
A takto vzpadá finální kniha! Mým cílem bylo na sránkách saal digital najít fotoknihu do devíti set korun, která by byla speciální, elegantní a krásná. Původně jsem chtělaa, aby měla pevnou vazbu, nejlépe z nějaké látky a obsahovala všechny naše fotky z focení v lese. Nakonec se ukázalo, že takováto kniha by na jejich stránkách vyšla přes devet set korun, proto jsem se uchýlila k této, ale nakonec toho vůbec nelituji!


Vazba knihy je sice z papíru, ale jde o pevnou lesklou lepenku. V programu na stránkách Saal digital si můžete vybrat z několika předvolených designů, nebo si pak lze zvolit svůj vlastní. S programem jsem ze začátku nebyla veliká kamarádka. Trvalo mi nějakou dobu - pár pokusů během několika dní - než jsem si zvykla na to, jakým způsobem program funguje a jak v něm měnit pořadí fotek. Když už jsem systém pochopila, bylo jednoduché vše navolit tak, jak jsem si přála.

Další věcí, kterou bych ráda vyzdvihla je, že jsem nakonec mohla do knihy dát více fotek, než jsem plánovala. Kniha není tlustá, přesto se do ní vlezly fotky jak z focení v lese, tak  také pár z obřadu, oslavy i fotky rodiny, což je obrovské plus!





Mou osobně nejoblíbenější částí knihy je, že fotky nijak nesmyslně škaredě neořezává. Fotky se vlezly celé a sama jsem si mohla zvolit, kolik fotek na stránce chci mít, jestli chci rámeček, nebo ne. U fotek, které byly na délku byla možnost dát je přes dvě stránky (viz. výše), což se mi strašně líbí a využila jsem tuto super vlastnost hned třikrát.
Celkově hodnotím fotoknihu v saal digital kladně. Jedniné nevýhody bych vnímala ve vysokých cenách (ale to jsou asi fotoknihy všude) a trochu nepraktickým  programem, jinak jsem s výsledným produktem velmi spokojená. Fotky si zachovaly svou kvalitu, kniha je pevná, i když je z papíru a celkově si myslím, že je kniha super.
Také bych tímto chtěla poděkovat saal digital za poskytnutí recenzní fotoknihy! Pokud by jste si taky chtěli pořídit podobnou fotoknihu, určitě se knouněte na nabídku saal digital. Mě tam zaujaly jejich fotoobrazy, uvažuji, že si necháme u nich ještě něco vytisknout.
A pokud by vás zajímalo, kdo nás v náš veliký den fotil, veškteré naše díky patří drahému Filipu Rumlovi!

Žádné komentáře:

Okomentovat